fredag 8. mai 2009

One down one to go:)

Da var nest siste eksamen unnagjort. Skal ikke skryte av resultatet, men nu er jeg ferdig med enkelte tanter jeg ikke ønsker å møte igjen, good shit happens at the same time as bad shit happens.
Siste eksamen er Klinikk-Eksamen, og den kommer sikkert til å skremme vette ta meg om 4 uker, men ikke nå. Er overraskende rolig og ustressa inntil videre. Kanskje fordi jeg og de herlige jentene jeg jobber med har oppdaga at vi ikke er så blåst som vi trudde. Vi husker faktisk vanvittig mye nyttig fra de siste åra, en må bare grave dypt til tider for å komme på det.
Frem til den 12 juni kommer jeg nok til å ha elendig fysio-humor, får håpe folk overlever det. Å kunne mye om kropp har sine fordeler og ulemper for å si det mildt (spes når det kommer til humoren har det sine ulemper når en begynner å bli sliten og ukonsentrert...).
Ellers skjer det ikke så mye her for tiden. Venter på å flytte ut på Lade, soler meg når sola er i godt humør (har blitt temmelig brent en gang allerede), trener, har finni noen karer å sykle Trondheim-Oslo 2010 med, leker med tanken om å begynne med bueskyting igjen, drømmer om Trollstigen fjell morgenbad og FRI og tar livet med ro.
Den 23. mai har jeg tenkt meg på konsert på Torget i Bartebyen (Europe og Whitesnake). Bare synd det er så få jeg kjenner som har annledning eller interesse av å gå dit >.< Men jeg kan alltids gå aleine og låne noen sterke skuldre å sitte på å jeg!

Prekast! Tatam c",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar