fredag 24. april 2009

Vår, 50-årslag og ny leilighet:-D

Da er det dags for en liten oppdatering igjen. Den siste uka har jeg stort sett jobbet med et prosjekt som handler om Menn og Kreft. En viktig ting å sette søkelyset på da kreftdødeligheten blant eldre menn har steget de siste tiårene, mens yngre menn og kvinner "står på stede hvil". Våres undring er hvorfor menn ikke klarer å dra råva si til legen tidligere enn det de gjør.....

Ellers så prøver våren å bryte igjennom her i Trheim. I sola er det varmt og godt, så utepils og grilling er fullt mulig:) Men for studentene som gjerne vil bestå de to siste eksamene dette siste året på fysioterapi i Bartebyen er det vel litt begrensa hvor mange utepils en kan ta de neste ukene frem til 12 juni:( MEN den 15 juni braker sommerferien løs med ACDC-konsert i Oslo (hvis noen skulle ha lyst på en billett så har jeg en ekstra). Etter det blir det sommerjobb i Trheim, soling forhåpentligvis, øl og sommerkos.

Jeg har endelig funnet meg en ny leilighet. Roger er så snill og hjelper alle kvinner i bolignød^^ Jeg skal leie hybelleiligheten han leier ut på Lade når hu som bor der nå flytter ut. Gleder meg vannvittig til å flytte dit, skal bli godt å et eget sted å bo. Litt rart å dele leilighet med en kompis som jeg gjør nå. Det blir vel i overgangen mai-juni at jeg flytter slik jeg forsto det i dag.

Senere i dag skal jeg ta turen hjemover for å feire 50-årsdagen til min kjære mor. Det blir nok hæla i taket og tenna i tapeten tenker jeg:P Eller kanskje ikke.... Uansett så blir det moro:)

Prekast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar