mandag 20. september 2010

Siste forberedelser før avreise :-)

Ok, og si at dette er siste forberedelse før avreise er bare løgn. Det er fremdeles alt for mye å gjøre, så jeg burde strengt tatt ikke sitti å skrivi detta, men shit happens!

Jeg har forhåpentligvis klart å pakke kofferten, 19 kg er den på nu. Men fikk jeg med grisen og sykkelskoa? Nei. Har virkelig ikke lyst til at de skal være igjen i kalde nord :S Kanskje hive ut camelbacken og heller kjøpe en ny tursekk der nede? (prioriteringer, grrr).

Sekken er fremdeles alt for tung (hvor ofte veier de håndbagasjen egentlig?), aner ikke hva jeg skal gjøre med den...

Huset er ikke bomba, men det trenger klart en shinings.... Therese!?! villig til å hjelpe i morgen kveld?

Nå kommer det jeg egentlig skulle skrive:
Når jeg har fått pc-en på nett på Lanzarote blir jeg å skru av telefonen (den norske). Jeg blir å bruke skype fremover, samt kjøpe en spansk telefon. Den telefonen jeg kjøper der er for bruk innad i Spania, bare noen få hjemme i Norge blir å få det nummeret.
Jeg bruker selvfølgelig facebook flittig, samt denne bloggen og flickr for bilder.
Alle er velkomne til å ringe meg opp på skype (er nok lettest å få tak i på ettermiddag og kveld). Den mailadressen jeg bruker på skype er shaslie@yahoo.com

Jeg skal surre litt videre med pakking. Talast straks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar