søndag 17. oktober 2010

Ja, da har jeg vært på vulkanøya i nesten 4 uker.
Tiden går så utrolig fort, det skjer noe HELE tiden. Bare ta gårsdagen feks; først noen timer ved bassenget, deretter bursdagslunsj for en ny venninne her nede, deretter fotballkamp, grillaften så vors og fest på kvelden/natta.
Festen var en avslutningsfest for verdenscupen i seiling så en kan godt si at det var en del fiff der. Festen var utrolig bra foresten. God musikk, gratis alkohol (ja jeg ble full på whisky on rocks), null toaletter og særs vanskelig å få taxi hjem. Ikke var det lett å finne igjen folk bestandig, spesielt når en ikke kom inn på området etter en tur utafor, Men alt i alt, en utrolig artig opplevelse. Havna var så fin med masse seilbåter som var lyssatt, hundrevis av høye master og mange hyggelige mennesker.

Ellers går det så det suser på jobb. Må si det er litt av en overgang fra Trondheim Kommune til hit. I morgen skal jeg ha 13 pasienter 0.o Det er mange forsellige diagnoser og mange ulike og nye utfordinger :)

Gleder meg som en unge til den 8 november, da får jeg grisen min. Takker så mye mamma for å orge det! Skulle det være noen flere som skal til Lanzarote så er det plikt å stikke innom Vormsund hvis det er noe mer jeg vil ha nedover ;)

Skal skrive noen mail så me talast.
Ciao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar