onsdag 12. januar 2011

Hvor skal jeg være og hva skal jeg bli? That is the question!!!

Jo, jeg vet hvor jeg er og hva jeg er. Jeg er i personal-leilighet nr 5 på Casas Heddy i byen Puerto del Carmen i Tias kommune på Lanzarote. Og jeg er temmelig fersk fysioterapeut/fysioterrorist.
Men hvor i alle dager kommer jeg til å være etter dette? Og hva skal jeg bli?
Sitter nesten daglig å ser igjennom nav.no, finn.no, aftenposten.no, jobbnorge.no, jobboffentlig.no osv etter jobber en kan søke på. Det er temmelig skralt mildt sagt. Også har en alle videreutdanningssidene, utenlandssidene osv. Hva med å prøve å krangle seg inn på en juniorstilling i UK? Eller søke på manuellterapi i Australia (får bare håpe flommen gir seg snart...) Eller slå seg opp i CA USA og trimme alle de f.... personene som lever der? Nevrologividereutdanning i Tromsø? Kanskje ta masse kurs i Oslo innen muslel- og skjelett? Hvorfor i alle dager vil ikke Leger Uten Grenser ha fysioterapeuter? ISAF vil veldig gjerne ha oss... Fotoutdanning i London, HA særlig....
Nei, det er ikke greit å hvite hvor en er i morgen. Tipper jeg er her, og det er jaggu mulig jeg er her fra september neste år også. Vurderer å stille meg til disposisjon for neste sesong på Casas Heddy, en får jo en utrolig variert praksis her. Kanskje en tør starte egen bedrift når en kommer hjem etter et par sesonger her.. Drømmer om egen bedriftsfysioterapitjeneste med base Oslo... Noen som har kapital!?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar