tirsdag 2. juni 2009

Tjohei!

Hmm, glemte vel å nevne min nye adr sist jeg skrev, men det er vel av en god grunn: Ring eller send en melding hvis du trenger den! :P

Ellers så sitter jeg å studerer utsikten fra den nye leiligheten før jeg skal på trening. Og den nye utsikten innebærer industri, metall, og det er nå gardiner i hus så jeg slipper å gjemme meg bak ACDC-plakat når jeg står opp om morran. Det er atskillig mer utsikt fra denne leiligheten enn den forrige, her ser jeg for det første ikke inn i en fordømt husvegg, her er det faktisk grønt gras, industri og folk utenfor. Ikke det at industri er så mye å skryte av, hvem ville vel ikke hatt utsikt til fjorden eller det åpne hav (eller for de mest fanatiske... Mjøsa:P). Uansett, trives vanvittig bra i den nye leiligheta, jeg kan gjøre hva jeg vil! Dæven, det er en stund siden, en øl om eftan føles ikke så ille lenger, og en kan rangle ute til en ikke vet hva en rangla etter lenger og komme hjem uten å spm stilt.

Hva som skjer videre er jo alltid spennende, men kan det alltid planlegges? NEI, så absolutt ikke. Neste uke er det siste eksamen på mange herrens år, forhåpentligvis, og det er lite en kan gjøre med det. Er jeg stressa? nope, skjønner ikke helt hva det er å stresse for, hvis en ikke kan noe etter tre år på skola så er det begrensa hva en lærer på fire uker. Seff, jeg stiller opp når folk ligger i fosterstilling og pankikkerer over en lav terskel, men herre.... Ta det med ro folkens, går det dårlig har en konte eller en kan ta en ny eksamen ved neste ordinære. Ja, det er kjedelig, men livet kan ikke planlegges. Livet er urettferdig, lær og lev med det.

Kan ikke nekte for at jeg muligens ligger i fosterstilling om en uke, men det får en ta når det kommer.

Bah, trening, snakes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar