tirsdag 17. august 2010

Aiaiai, et vanvittig dårlig utrykk (men eg gir blanke faan)!

Og her sitter jeg på en gammel blogg som dessverre ikke har vært aktiv på lenge.... Og hvorfor det? For travel? VIBN? Ikke har noe å skrive? Glemt den? Mange alternativ.
Sitter for øyeblikket å koser meg med O-P Andersen, jordbær og blogg. Har ikke nok å gjøre for tiden? Kyss katta (trur jeg lærte det uttrykket av min kjære morfar:) ), tru meg, det er MER enn nok. Å flytte, søke på jobb, være elsker, være venninne, være familiemedlem etc tar litt tid. Men noen synes kanskje at de to siste ikke er merkbare.... Vel jeg flytter for tiden. Flytter hjem faktisk. Synes det er å bruke ganske mye tid på venner og familie, for tenk! Jeg kan faktisk treffe dere oftere enn en gang hvert jubelår når jeg kommer hjem.

Satt å rydda gjennom 4 år med studier i dag, og det er utrolig mye nyttig og ikke nyttig som dukker opp. Body Movement & Culture? WTF? Kast. Diverse fagartikler, lagre. Diverse fra praksis, vel... en vet faktisk aldri, plutselig har en nytte av gamle anamnesemaler... Jeg innrømmer det, jeg er elendig til å kaste ark. Papir har en spesiell betydning for meg, vet ikke hvorfor, det er evig, nope, men det varer lenge, ja, det gir muligheter (du skal en dag i mårrå som rein og ubrukt står med blanke ark og farjestifter tel)....
Det er vel det siste jeg håper på. Hørte her en dag da jeg fortalte jeg skulle flytte hjem at det ikke finnes bedre motivasjon for å finne en jobb enn å flytte hjem. Viste ikke helt hva jeg skulle svare. Jo, jeg gleder meg til å flytte hjem og bruke jenterommet som søkebase/kontor, men fanden hell. JEG VIL HA EN JOBB! Og jeg vil klare meg selv, komme hjem oftere enn jeg har hatt mulighet til når jeg har bodd i Trondheim og NYTE hjembesøkene så til de grader. Og ja, jeg har hørt det mange ganger i positiv og negativ forstand, jeg er egenrådig, jeg vil ha ting på min måte osv. Men er ikke det bra da? At en har egne meninger, vil klare seg selv, vil finne alternative måter å løse ting på, stole på seg selv osv?
Og en anna ting med papir, har ofte drømt om å bli fotograf. Finnes ikke god for øyeblikket, jeg vet det, men gud hvor artig det hadde vært å levd av foto. Sitter ofte å leker med kameraet uten egentlig å gjøre noe fornuftig, en gutteting egentlig (en ny duppeditt? YES!), og når bildene kommer inn på pcen..... redigere redigere redigere (reine pompel og pilt leksa her), det er så gøy :)

Men nok om det.

Me prekast i morra, når PMS'en er mindre utagerende...

Kommer tilbake til jobbsøkinga i morra=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar