onsdag 25. august 2010

Et stykk opprivende helg, et stykk superb festival og mest sannsynlig en jobb

Helga 20-22 august 2010 har inneholdt fryktelig mye. Nesten så jeg ikke har klart å få med meg og takle alt. Nå er jeg vanvittig sliten, spent og urolig.

Fredag 20 august starta stort sett veldig bra. Sto opp, jogga og dusja. Alt virka i grunn normalt. Inntil fikk jeg fikk tlf fra Casas Heddy. En tlf jeg aldri hadde regnet med overhodet. Ansvarlig for fysioterapiavd der ville sjekke noen referanser på jobbsøknaden jeg sendte for en evighet siden. Det var jo selvfølgelig greit. Noen timer senere fikk jeg tlf fra samme person (mener jeg, trur ikke jeg er så gal at jeg innbiller meg tlf nr 2). Vedkommende sa følgende, hvis jeg var interessert i jobb som fysioterapeut på Casas Heddy så fikk jeg jobb der. Gjett hvem som fikk hjerteinfarkt og omtrent tryna i dørken? Jepp det var meg.
Deretter fulgte en hodeløs dag med pakking, to stk herlige foreldre som kom med bil og henger og den store flyttesjauen kunne begynne. Flyttinga var planlagt. Jeg skulle uansett hjem denne helgen, men jeg var klar for å flytte hjem å søke jobber og gå arbeidsledig på ubestemt tid. Istede blir det mest sannsynlig ca 4 uker hjemme og jobb på Casas Heddy fra slutten av september. Grunnen til at jeg skriver mest sannsynlig er at det ikke har gått opp for meg ennå, jeg trur ikke helt på det ennå og jeg tør ikke slippe jubelen helt løs før jeg får arbeidskontrakten.
På kvelden den 20 august var jeg på Pstereo-festival 2010 med to supre jenter. Robyn som var headlinern den kvelden overgikk alt jeg kunne forvente og tru på forhånd!

Lørdag 21 august starta brått og brutalt. Noget fyllesjuk, sliten og forvirra. To stk foreldre sto på døra og var klar for dag nr to i flyttesjauen. Må si jeg imponert over hvor samkjørte mine foreldre er i alt. Dere skulle sett takvasken! Ikke noe vits å blande seg inn der ihvertfall, det ville laga kluss i hele systemet..
Kvelden gav god middag på byen med mine foreldre og nok en super kveld på Pstereo 2010. Det regna som tusan en stund, men shit happens. Dum Dum Boys veit å varme opp flokken :) Ble noget overraska da de begynte å spille før tia, trudde det var vanlig å starte etter tia jeg...

Søndag 22 august bød på masse bæring ut i bil og henger som ble væl overfylt og lessa. Bilturen hjem var lang og rar...
4 år i Trondheim er over, mest sannsynlig har jeg jobb på Lanzarote fra slutten av september til slutten av april og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar