onsdag 18. august 2010

Dette er det jeg minst vil savne på Heimdal, håper dere forstår meg og ikke blir irritert!






















Missforstå meg rett. Undergangen er grei nok den. Men gud bedre. Trur aldri jeg har opplevd sterkere luktopplevelser i mitt liv. Pessveita i Trondheim, hjemmetjenesten, stall som ikke har blitt møkka på lenge med mer kan bare legge seg ned å grine. Dere vinner garantert ikke.
Hver dag på vei til og fra jobb, til og fra brukere osv har jeg gått i denne undergangen, og er du ikke kvalm før du går i den så blir du det garantert etter å ha tatt en tur innom. Har stussa på det lenge. Er jeg ravid eller hva fanden er det som skjer? Hver morgen når jeg gikk gjennom denne undergangen ble jeg definitivt kvalm. Det STINKER! mildt sagt. Det er som å gå gjennom en amoniakksky fra helvete. Det renser opp systemet og slår deg i svime samtidig.
Så kjære ekskollegaer på Hovdebygget, det er ikke pga dere jeg til tider hav vært grønn i trynet om morran, det er denne undergangen.
Dere derimot har vært fantastiske. Dere fikk meg til å le ørten ganger per dag, så jeg burde vel være udødelig per dags dato. Dere delte kunnskap villig som bare det. Dere sa i fra hvis det var noe. Dere var gode medmennesker og profosjonelle kollegaer. Dere er en helt utrolig gjeng jeg virkelig kunne tenke meg å jobbe videre med. Jeg vet jeg har sagt jeg er rastløs og vil videre. Men får jeg jobb i Trondheim kommune, enhet for fysioterapitjeneste, Heimdal bydel så hyler jeg ja.
Og med det så avslutter jeg dette innlegget. Jeg hater å si hade, jeg vil mye heller si sees igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar