lørdag 7. mars 2009

I alle dager!

Jepp, da var jeg her også. Hva mener jeg med her også, vel.. har en tulleblogg på myspace.com/mybubblemyhead også, mest for å sjekke hva div band jeg er fan av driver med.
Purpose, vel, har planer om å gjøre hobbyfotograf ut av meg, så hvorfor ikke ha et sted jeg legger ut bilder? Og skrive om alle frustrasjoner og gleder rundt det å ta bilder.
Ellers skjer det mye og ikke fullt så mye i livet ellers. Jeg studerer jo fysioterapi i Trondheim med mer eller mindre hell (er faktisk snart ferdig, bare to eksamner igjen samt et turnusår før jeg er ferdig). Jeg har noen fantastiske venner spredt rundt i Norges Rike, og snart skal jeg på hyttetur med tre av de, om jeg kommer edrulig og helskinna hjem fra den turen blir det spennende å se. Siden jeg så smått har begynt kan jeg jo fortelle om meg selv; Jeg er 21 år (blir 22 om noen måneder) og av kjønnet hunnkjøn (de som kan blø i en uke uten å dø). Hele mitt liv frem til jeg ble student i Trondheim har jeg bodd i Akershus, midt på et jorde (eller i en grøft som gamlenaboen kalte det). Mine foreldre og to eldre søstre har tilbragt mange sommre i Stavern i en campingvogn der. Har også hatt noen vinter- og påskeferier på hytta til gamlenaboen. Og gamlenaboen min er far til Tessa, som er min beste venninne gjennom alle de år jeg kan huske. Syden ja, man er vel ikke en god nordmann hvis en ikke har hatt noen turer til Syden, så det har blitt noen turer til dette underlige landet Syden hvor en drar seg i solen, gjør livet til et helvete for de innfødte og drikker mer enn en strengt tatt tåler. På videregående gikk jeg allmenne fag siden jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre ta meg (neida, generell studiekompetanse skal en ikke tulle med). Oppgjennom årene har jeg treft mange fantastiske jenter som jeg stolt kan si er mine venninner. De har jeg treft via jobb på ICA, skole og idrett. Idretten har gitt meg mange gleder og en stor sorg (et kne til salgs anyone??). Riding, fotball, friidrett og sykling er det jeg har likt best. Har også likt å ri uendelig mange rare gamper rundt om i bygda=) Dette blir like rotete som jeg fryktet, og jeg ønsker meg et rettskrivingsprogram>.< Trur jeg heller kommer med små drypp fra min jomfrulige oppvekst (eller the reckless life, ja det finnes selv om enkelte kanskje ikke trur eller vil vite det).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar