torsdag 26. mars 2009

Oppdatering=)

Vel, hva har skjedd siden sist?
Jooo, har finni ut at det tar Mikrobryggeriet ca 15 min for å lage en Stout, men det er verdt det! Hadde en god kveld der med Bjørnar og Wara sist fredag, ble ganske mye mørkt øl den kvelden, 4 liter for å være nøyaktig, pluss noen glass whisky.
Jeg har operert venstre kne for andre gang på 6 år. Denne gangen var det "bare" menisken som skulle til pers, og den fikk gjennomgå! Før operasjonen sa kirurgen at han skulle fjerne litt i forkant på menisken. Men når jeg våkna opp etter operasjonen så sa han at den var så lurven at han fjerna så og si hele shiten. Den hadde løsna i det fremre festet, og det var en lang langsgående sprekk i den. Så nå har jeg bare det lille som er festa i det bakre festet og det som ligger mot leddkapselen igjen. Artig, når jeg er 50-60 år kan det være at jeg joiner protesegjengen.....
Ellers så arrangeres det en mindre seriøs fotballturnering for fysioterapeutstudenter og fysiolærere på førstkommende lørdag :-D Det hele skjer på Dora, og dere skal ikke se bortifra at det bare blir tull og fanteri. Jeg skal være med i supporter/medic-gjengen, og ta en del bilder. Skal ikke se bortfra at jeg har en sterk en på innerlomma å spandere bort^^

Prekast=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar